Panaszkezelés
PANASZKEZELÉS A GÖDÖLLŐI KIRÁLYI KASTÉLYBAN
Amennyiben úgy érzi, hogy szolgáltatásunk vagy termékünk nem felelt meg elvárásainak, esetleg kellemetlenség érte, kérjük, jelezze számunkra! Visszajelzése rendkívül fontos számunkra, hiszen segít abban, hogy folyamatosan fejlődjünk, és látogatóink számára a lehető legjobb élményt nyújtsuk.
Panaszát e-mailbe, a panasz@kiralyikastely.hu email címen keresztül tudja megtenni. Minden beérkezett megkeresést a lehető legrövidebb időn belül kivizsgálunk, és tájékoztatjuk Önt a megtett intézkedésekről.
Célunk, hogy minden felmerülő problémát korrekt, átlátható és ügyfélközpontú módon kezeljünk.
Javasoljuk, hogy először Társaságunkkal vegye fel a kapcsolatot a panasz@kiralyikastely.hu email címen keresztül!
Felhívjuk figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság gyakorlata alapján panaszát akkor fogadja be a Hatóság, ha előbb az adatkezelőhöz, esetünkben tehát hozzánk fordult, de nem intézkedtünk a kérelmére vagy az intézkedésünket nem fogadta el.
Amennyiben válaszunkat nem érzi megfelelőnek vagy elegendőnek, általános panasz témában Gödöllő Város Jegyzőjéhez (2100, Gödöllő, Szabadság tér 07., www.godollo.hu) vagy a Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségéhet (cím: 1135, Budapest, Lehel u. 43-47., az eljárás menetéről bővebb információ: www.nfh.hu) míg az esélyegyenlőség biztosításával kapcsolatos panaszokkal az Egyenlő Bánásmód Hatósághoz (cím: 1024 Budapest, Margit krt. 85., az eljárás menetéről bővebb információ: www.egyenlobanasmod.hu fordulhat!
Békéltető testületek listája: https://bekeltetes.hu/udvozlo